۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
۶۷۰ میلیارد تومان پروژه تولیدی در استان سمنان افتتاح می شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان:

۶۷۰ میلیارد تومان پروژه تولیدی در استان سمنان افتتاح می شود

سمنان - رئیس صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه ۱۰ پروژه صنعتی و معدنی استان در دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: ۶۷۰ میلیارد تومان مجموع اعتبار برای این طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، بهروز اسودی صبح سه‌شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن جلسات صنعت، معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه در طول ایام دهه فجر ۶۷۰ میلیارد تومان پروژه تولیدی در استان افتتاح می شود، بیان کرد: ۱۰ طرح در حوزه صنعتی و معدنی افتتاح می شوند.

وی با بیان اینکه این طرح ها با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می شوند، افزود: این واحدها با سرمایه‌گذاری ۶۷۰ میلیارد تومان و اشتغال ۹۰۰ نفر به‌طور مستقیم به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: کارخانه ریسندگی پنبه بااعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان و زمینه اشتغال ۳۵۰ نفر مهمترین این طرح ها است.

اسودی بیان کرد: تولید انواع پارچه جین و پنبه بااعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۵۰ نفر و یک شرکت فولاد در گرمسار با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد تومان درزمینهٔ تولید میلگرد آج‌دار یا شاخه‌ای از جنس فولاد ساده کربنی و اشتغال ۷۰ نفر دومین و سومین طرح مهم در این زمره هستند.

وی افزود: شرکت تولید کننده کیسه پروپیلن در گرمسار، شرکت تولیدی گچ در سرخه شرکت تولید کننده ملات خشک در سمنان از دیگر طرح‌های قابل افتتاح هستند.

کد خبر: ۳٬۷۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha