۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
 تولید ماسک درزنجان به ۵۰۰ هزار ماسک در روز رسیده است
رئیس سازمان صمت زنجان:

تولید ماسک درزنجان به ۵۰۰ هزار ماسک در روز رسیده است

زنجان-رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه تولید ماسک در استان افزایش یافته است، گفت: تولید ماسک از ۷۰ هزار عدد در روز به ۵۰۰ هزار رسیده است.

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر فغفوری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه زنجان در تامین اقلام اساسی از قبیل برنج، روغن و شکر مشکلی ندارد، گفت: به برکت ماه محرم کمبودی در خصوص اقلام اساسی در استان وجود ندارد.

وی اظهار کرد: اقلام اساسی به فور در بازار وجود دارد و این اقلام به قیمت کارخانه و با قیمت مناسبی در استان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: استان در تامین و تولید مواد ضدعفونی کننده مشکلی ندارد و به وفور مواد ضدعفونی کننده و ژل در استان وجود دارد.

فغفوری تاکید کرد: زنجان در زمینه تولید مواد شوینده به خود کفایی رسیده و با راه‌اندازی دو مجموعه بزرگ گلرنگ و پاک‌حیات و سانیا، طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته زنجان به عنوان قطب تولید مواد شوینده در کشور مطرح است. 

وی ابراز داشت: با استقرار شرکت های بزرگ تولید کننده بهداشتی داخلی و سرمایه گذاری کلان کشور ترکیه در استان برای تولید محصولات بهداشتی، زنجان علاوه بر تامین نیاز استان قادر به رفع نیازهای سایر استان ها هم محصولات بهداشتی ارسال می کند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان ابراز کرد: از دیروز عرضه ماسک عمومی هزار تومانی در استان شروع شده و ماسک‌های جراحی و پزشکی هم با قیمت هزار و ۵۰۰ تومان در استان عرضه می‌شود.

فغفوری افزود: تولید ماسک در زنجان افزایش یافته و تولید ماسک در استان از ۷۰ هزارماسک در روز به ۵۰۰ هزار ماسک در روز رسیده است.

وی به تعیین قیمت سرویس مدارس استان در سال تحصیلی ۹۹ اشاره کرد و گفت: استفاده و عدم استفاده  از سرویس مدارس هر دو تابع تصمیم ستاد کرونا است.

کد خبر: ۳۷٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha