۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
بیمه ایران در زنجان ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به بیمه‌گذاران خود پرداخت کرد
 مدیرکل بیمه ایران در استان زنجان:

بیمه ایران در زنجان ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به بیمه‌گذاران خود پرداخت کرد

زنجان- مرادی، مدیرکل بیمه ایران در زنجان گفت: بیمه ایران در استان طی سال گذشته پرداخت وام به بیمه گذاران رشته‌های عمر و پس‌انداز با بیش از ۲۵ میلیارد ریال را در پرونده کاری خود داشته است.

حسنعلی مرادی در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: بیمه ایران تنها شرکت بیمه دولتی در زنجان است و خدمات مطلوبی را به شرکتهای بیمه و جامعه هدف ارائه می دهد. 

وی اظهار کرد: طی سال گذشته بیمه ایران با فروش ۲۳۱ هزار و ۸۸۸ فقره بیمه‌نامه به ارزش  یک هزار و ۲۹۵ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال و پرداخت خسارت ۵۷ هزار و ۸۸۰ فقره پرونده ارزش ۹۷۸ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال عملکرد داشته است. 

مدیرکل بیمه ایران در زنجان گفت: در این میان با احتساب خسارت پرداختی برای سایر بیمه نامه های سایر شعب، خسارت پرداختی به بیش  از هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال می رسد. 

مرادی تاکید کرد: همچنین بیمه ایران در استان زنجان طی سال گذشته پرداخت وام به بیمه گذاران رشته‌های عمر و پس‌انداز با بیش از ۲۵ میلیارد ریال را در پرونده کاری خود داشته است.

وی با بیان اینکه بیمه گذارانی که در دوره کرونا درخواست برای وام داشتند ظرف یک روز تسهیلات آنها پرداخت شد، ابراز کرد: پوشش بیماری کرونا توسط بیمه ایران در زنجان طی دوران کرونا به خوبی انجام گرفت. 

مدیر کل بیمه ایران در زنجان گفت: در دوران کرونا فروش بیمه‌های الکترونیکی در استان تقویت شد تا افراد بدون مراجعه به شرکت های بیمه، بیمه نامه خود را الکترونیکی خرید و یا تمدید کنند.

کد خبر: ۳۷٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha