۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
هزینه ۷۵۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه های زیرساختی در آذربایجان غربی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی خبر داد

هزینه ۷۵۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه های زیرساختی در آذربایجان غربی

ارومیه- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از هزینه هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای پروژه های زیرساختی در استان طی سه سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، آیدین رحمانی در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان مهاباد گفت: هفته دولت فرصتی تا دولتمردان بتوانند تلاش ها و خدمات نظام اسلامی را به مردم گزارش دهند تا مردم بدانند علیرغم تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، دولت توانسته است با رهنمود های مقام معظم رهبری و با حمایت ها و همراهی های مردم در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنند و چرخه توسعه کشور را به شایستگی بچرخانند.

وی با اشاره به برنامه های افتتاحی هفته دولت امسال در استان آذربایجان غربی گفت: در هفته دولت امسال نزدیک به هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ زنی می شود و در بخش اقتصادی با افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۹ پروژه با سرمایه گذاری ۵۱۱ میلیارد تومانی برای یک هزار و ۵۳۷ نفر ایجاد اشتغال می شود.

رحمانی ادامه داد: در هفته دولت امسال همچنین در بخش عمرانی نیز ۴۵۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد وعلاوه بر این ۵۶ پروژه نیز با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت: در سه سال گذشته در استان آذربایجان غربی به ارزش بیش از هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه برای توسعه زیر ساخت ها به بهره برداری که در نوع خود بی نظیر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت توجه به توسعه زیر ساخت ها در حوزه آموزش و پرورش و نگاه ویژه مقام عالی استان به اعتبارات فصل آموزش و پرورش در استان، گفت:  در سال جاری ۱۷ درصد از اعتبارات استان به فصل آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

وی با قدردانی از فعالیت خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس در مناطق مختلف استان، گفت: در حال حاضر دو هزار و ۴۴۵ کلاس درس در استان در حال احداث است که امیدواریم با کمک افراد خیر و نیکوکار بتوانیم این کلاس های درس را با سرعت و کیفیت بالا به اتمام برسانیم.

رحمانی افزود: برای رسیدن به میانگین کشوری نیاز به احداث چهار هزار و ۵۵۰ کلاس درس جدید در استان داریم که امیدواریم با حمایت های خیرین مدرسه ساز این تعداد مدرسه نیز در استان احداث شود.

کد خبر: ۳۷٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha