۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
تصمیمات شورای پول و اعتبار برای پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان منطق درستی ندارد
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

تصمیمات شورای پول و اعتبار برای پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان منطق درستی ندارد

دلیجان- نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات شورای پول و اعتبار برای پرداخت تسهیلات به تولید کنندگان منطق درستی ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عصر دوشنبه در آیین افتتاح طرح توسعه مجتمع کارخانجات ساینای دلیجان با هدف تولید پارچه الیاف شیشه که با حضور سید علی آقازاده  استاندار مرکزی و دیگر مسئولان برگزار شد با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت ضمن عرض خدا قوت به مدیران و دولت مردان اظهار داشت: افتتاح این مجموعه و تکمیل زنجیره تولید این شرکت  نشان میدهد ما می توانیم در کشور امور را با اتکا به خداوند پیش ببریم.

سلیمی افزود: شرط پیشبرد امور و بروز توانایی ها عزم و اراده است و باید بدانیم که شرطی کردن و معطل کردن کشور آسیب زا است و باید خود تحریمی را دور بزنیم.

وی با اشاره به اینکه گاهی تصمیمات شورای پول و اعتبار برای پرداخت تسهیلات  به تولید کنندگان منطق درستی ندارد گفت: نگاه به تولید باید متفاوت باشد، در کشوری مثل کره جنوبی برای بالابردن یک‌درصد سود بانکی کشور به هم می ریزد و باید از این موارد الگو برداری کنیم و بیشتر توجه داشته باشیم که چه تصمیماتی می گیریم.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: گاهی نا هماهنگی بین ترخیص مواد اولیه در گمرک و دیگر نهادهای مربوطه وجود دارد و تولید کننده را دچار بروکراسی و سردرگمی میکند که باید در این خصوص چاره اندیشی هایی صورت بگیرد.

سلیمی گفت: قانون عطف به ما سبق نمی شود، ولی متاسفانه برخی از دستورالعمل‌ها و بخشنامه ها خلاف قانون است و در بخش تولید و اقتصاد هیچ اختلاف نظری بین مسولین رده بالای کشور  نیست ولی متاسفانه در قسمت‌های زیر دستی موانع به وجود می‌آید و در این خصوص از همه تولید کنندگان که در این شرایط کار را جلو می برند حقیقتا و از صمیم قلب تشکر میکنم.

کد خبر: ۳۷٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha