۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
مصرف گاز مایع در اردبیل ۱۷ درصد کاهش داشته است
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل:

مصرف گاز مایع در اردبیل ۱۷ درصد کاهش داشته است

اردبیل - مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: مصرف گاز مایع برای مصارف خانگی در طول ۱۰ ماه گذشته از سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۷درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار سید حجت مدنی صبح سه‌شنبه در دهمین جلسه تجزیه و تحلیل مصرف مواد نفتی، در مورد تامین و توزیع فرآوده های نفتی اظهار داشت: در ۱۰ ماه گذشته نزدیک به ۷۷۰میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش یک درصدی روبرو بوده است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل بابیان اینکه در ۱۰ ماه سال جاری، ۱۷۰ میلیون مترمکعب «سی ان جی» مصرف شده که با  چهار درصد کاهش مصرف همراه بوده است، گفت : مصرف بنزین موتور هفت درصد رشد داشته و در مصرف نفت سفید کاهش ۳۱درصدی  را شاهد بوده ایم.

مدنی ادامه داد: بر این اساس مصرف نفت گاز بدون نیروگاه نیز با کاهش سه درصدی روبرو بوده که این مقدار افت مصرف، مربوط به کم شدن فعالیت بخش کشاورزی در فصل زمستان است.

وی در مورد مصرف گاز مایع در منطقه نیز گفت: مقدار مصرف گاز مایع برای مصارف خانگی در طول ۱۰ ماه گذشته، نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۷درصد  کاهش داشته که این کاهش نیز مربوط به توسعه خطوط لوله گاز در روستاها است.

کد خبر: ۳٬۷۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha