۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
۳۲ واحد صنعتی طی هفته دولت در قم به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت قم:

۳۲ واحد صنعتی طی هفته دولت در قم به بهره‌برداری می‌رسد

قم - سیجانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت:‌ ۳۲ واحد صنعتی به مناسبت هفته دولت با سرمایه گذاری ۲۷۳۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۸۴۵ تن به‌صورت مستقیم به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، محمود سیجانی بیان کرد: مراسم افتتاح پنج مورد از واحدهای صنعتی یادشده به‌صورت همزمان طی هفته دولت با حضور مسئولان ملی و استانی در قم برگزار خواهد شد که با بهره‌برداری از این واحدها در شهرک صنعتی شکوهیه و محمودآباد قم با سرمایه‌گذاری بیش از دو هزار میلیارد ریال برای ۲۰۳ تن به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی افزود: تولیدات این واحدها در زمینه صنایع فلزی(تولید کلید)،‌ ابزار دستی و یراق‌آلات عمومی،‌ تولید انواع محصولات پلاستیکیIML،‌ تولید انواع قیرپلیمری،‌ قالب ریخته‌گری و انواع پری فوم و انواع درپوش پلاستیکی خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد:‌ همچنین ۲۷ واحد تولیدی دیگر نیز در زمینه تولید انواع محصولات صنعتی با سرمایه‌گذاری ۷۲۷ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۶۴۲ تن طی این هفته در قم به‌طور همزمان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین گفت:‌ سازمان صنعت‌، معدن و تجارت قم در جشنواره شهید رجایی استان به‌عنوان دستگاه شایسته تقدیر بر اساس ارزیابی عملکرد در سال ۹۸ برگزیده ‌شده است که نشان از اهتمام این دستگاه برای تقویت هرچه بیشتر حوزه تولیددر سال جهش تولید  استان دارد.

سیجانی بیان کرد: باوجود محدودیت ایجادشده در اثر تحریم‌های ظالمانه، صنعت استان در مسیر رشد و شکوفایی حرکت می‌کند و بسیار از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی قم اکنون با ظرفیت مناسب و در سه نوبت‌کاری مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد:‌ جایگاه صنعت قم با همکاری تولید کنندگان و حمایت مسئولان روزبه‌روز تقویت‌شده و این استان در تولید بسیاری از محصولات صنعتی در سطح کشور صاحب‌نام و دارای افتخار است.

کد خبر: ۳۷٬۵۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha