۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸
 سیستان و بلوچستان ظرفیت تامین گوشت مورد نیاز کشور را دارد
معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان ظرفیت تامین گوشت مورد نیاز کشور را دارد

زاهدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این استان علاوه بر تامین گوشت مورد نیاز مردم خود ظرفیت تامین گوشت مورد نیاز دیگر نقاط کشور را نیز دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در کارگروه تنظیم بازار کشور که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاونین هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌های کشور برگزار شد، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان در بخش های دامپروری و در پی آن تامین گوشت قرمز از پتانسیل های فراوانی بهره می‌برد و با توجه به هم مرزی با دو کشور، به خوبی می تواند گوشت قرمز کشور را تامین کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در استان ۲۱۵ واحد پرواربندی گوساله وجود دارد که در هر دور پروار، ظرفیت پروار ۷۵ هزار گوساله را دارد.

وی تصریح کرد: در بخش روستایی نیز هزار و ۴۷۰ واحد پروار کوچک با ظرفیت ۷۵ هزار راس در هر دوره پروار در روستاهای استان راه اندازی شده و با توجه به تولید، جابجایی علوفه، حمل و نقل دام، گوشت قرمز، خدمات و سایر فعالیت های مرتبط می توان گفت امکان فراهم شدم و ایجاد ۲۲ هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم در صنعت تامین گوشت قرمز در استان وجود دارد.

کد خبر: ۳۷٬۴۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha