۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
 ۲۹۷ طرح عمرانی و اقتصادی در زنجان به بهره برداری می رسد
فرماندار زنجان:

۲۹۷ طرح عمرانی و اقتصادی در زنجان به بهره برداری می رسد

زنجان- عسگری،فرماندار زنجان،با بیان اینکه در هفته دولت ۲۹۷ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر بیش از ۲۹۴ میلیارد تومان درزنجان به بهره برداری می رسد، گفت:با بهره برداری این طرح ها اشتغال خوبی در زنجان ایجاد خواهد شد. 

رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار بازار،به هفته دولت اشاره کرد و گفت: هفته دولت فرصت بسیار خوب و مهمی برای بیان اقدامات و دستاوردهای دولت در هشت سال گذشته می باشد. 

وی با بیان اینکه در هفته دولت ۲۹۷ طرح عمرانی و اقتصادی در زنجان  با اعتباری بالغ بر بیش از ۲۹۴ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: با بهره برداری این طرح ها اشتغال خوبی در زنجان ایجاد خواهد شد. 

فرماندار زنجان، گفت:   طرح های قابل بهره برداری در زنجان در بخش ابرسانی به روستاها، مقاوم سازی و بخش برق رسانی می باشد. 

عسگری با بیان اینکه در سال جهش طرح های اقتصادی خوبی در زنجان اجرا می شود، تاکید کرد: طی پنج ماهه سالجاری واحد تولیدی و صنعتی در زنجان تعطیل نشده و با ظرفیت خوبی فعالیت می کنند.

وی ابراز داشت: تاکنون با توجه به مشکلات مختلف اقتصادی و وجود بیماری کرونا واحدهای تولیدی و صنعتی درزنجان کار گری تعدیل نشده است.

فرماندار زنجان، با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با بزرگ کردن مشکلات تلاش می‌کنند مردم نسبت به دولت بدبین شوند، گفت: هفته دولت فرصت خوبی برای تبیین و اطلاع رسانی عملکرد دولت می باشد. 

کد خبر: ۳۷٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha