۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
نگاه فعالان حوزه بورس به سرمایه گذاری کوتاه مدت نباشد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان:

نگاه فعالان حوزه بورس به سرمایه گذاری کوتاه مدت نباشد

همدان - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با بیان اینکه نوسان سرمایه خاصیت بازار بورس است، گفت: نباید به بازار بورس نگاه کوتاه مدت داشت بلکه فعالان حوزه بورس باید با تدبیر بیشتری وارد این حوزه شده و برای بلند مدت سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدناصر محمودی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نوسان سرمایه خاصیت بازار بورس است، اظهار کرد: نباید به بازار بورس نگاه کوتاه مدت داشت بلکه فعالان حوزه بورس باید با تدبیر بیشتری وارد این حوزه شده و برای بلند مدت سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کنند.

محمودی اضافه کرد: تمامی ارکان دولت، تدبیر لازم را برای فعال کردن بازار سرمایه انجام داده اند هر چند خاصیت بازار سرمایه افت و خیز بوده و نباید انتظار نوسان گیری در کوتاه مدت داشت.

مردم برای فروش سهام عدالت عجله نکنند
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان همچنین  گفت: مردم عجله‌ای برای فروش سهام عدالت نداشته باشند چرا که ارزش افزوده آن در حال افزایش است.

محمودی افزود: سازمان خصوصی سازی وزارت اقتصاد و دارایی برای مدیریت دارایی شهروندان، فعال سازی شرکت سرمایه‌گذاری استان همدان را بر عهده دارد علاوه بر این ارزش افزوده سهام عدالت از محل خرید و فروش سرمایه در این محل می‌آید.

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی درباره آزادسازی سهام عدالت به صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت گرفته و هم اینک از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر دارای سهام عدالت در استان همدان ۳۶ درصد به صورت مستقیم و مابقی از طریق شرکت‌های سرمایه گذاری به روش غیر مستقیم نسبت به آزادسازی سهام خود اقدام کردند.

کد خبر: ۳۷٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha