۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
افتتاح ۹۱ پروژه کشاورزی با ۷۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در هفته دولت
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان خبر داد:

افتتاح ۹۱ پروژه کشاورزی با ۷۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در هفته دولت

همدان - رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان از افتتاح ۹۱ طرح کشاورزی در هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه ها با سرمایه‌گذاری ۷۵۰ میلیارد ریالی و اشتغال زایی برای ۷۳۵ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ منصور رضوانی جلال ظهر یکشنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران از افتتاح ۹۱ طرح کشاورزی در هفته دولت خبر داد و گفت: این ۹۱ پروژه کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۷۵۰ میلیارد ریالی و اشتغال زایی برای ۷۳۵ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

رضوانی جلال در تشریح این پروژه‌ها نیز بیان کرد: این طرح‌ها در حوزه‌های آب و خاک، تولیدات گیاهی، تولیدات دامی، صنایع کشاورزی، منابع طبیعی، ترویجی و حوزه شیلات است که با افتتاح این طرح‌ها اشتغال در بخش کشاورزی به میزان چشمگیری افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به سند راهبردی و عملیاتی استان همدان نیز عنوان کرد: در این راستا تاکنون بیش از ۹۵۰ شغل در استان همدان در حوزه کشاورزی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه طبق سند راهبردی استان همدان باید ۹۰ هزار پیوندک گردو را به انجام می‌رساندیم که در ابتدای سال جاری بالغ بر ۱۲۳ هزار پیوندک انجام شده است، گفت: برنامه ریزی شده تا زنجیره نهال گردوی گواهی شده تویسرکان را در دیگر نقاط کشور توزیع کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در این زمینه در سال جاری نیز بیش از ۵۵ هزار نهال گواهی شده گردو را از این شهرستان در نقاط مختلف کشور توزیع کرده ایم و این روند، برای نخستین بار صورت گرفته است.

کد خبر: ۳۷٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha