۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
سود هر سهم «وتوسم» ۵۱۳ برابر افزایش یافت
نسبت به دوره مشابه گذشته؛

سود هر سهم «وتوسم» ۵۱۳ برابر افزایش یافت

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۴۷۷ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۴۱ اعلام شده بود، از افزایش ۵۱۳ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی در دوره یاد شده، مبلغ ۶ هزار و ۶۴۷ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۴۷۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۵۱۳ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۴۷۸ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۷ هزار و ۹۸ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود وتوسم در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۲۴۱ ریال و سود خالص را یک هزار و ۸۳ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی در دوره یاد شده، با افزایش ۴۷ هزار و ۱۰۶ میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال به ۶۳ هزار و ۵۲۰ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۷ هزار و ۱۶۴ میلیارد و ۷۴۹ میلیون ریال معادل ۱۴ هزار و ۱۸۲ میلیارد و ۵۵۸ میلیون ریال محاسبه شد.

وتوسم تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵ هزار و ۳۶۴ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال به مبلغ معادل ۱۱ هزار و ۷۶۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۶ هزار و ۶۰۴ میلیارد و ۸۳۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۰ هزار و ۶۶۰ میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۳۷٬۲۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha