۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
اجرای طرح برند سازی محصولات شاخص تولیدکنندگان زن در کشور
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده خبر داد

اجرای طرح برند سازی محصولات شاخص تولیدکنندگان زن در کشور

نظری، مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: در پنجمین نشست مجازی کارگروه اقتصادی این حوزه، طرح پیشنهادی دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان شمالی با موضوع برند سازی یک محصول در هر استان ارائه و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، فریبا نظری یادآور شد: مطابق این طرح، در هر استان یک محصول شاخص بومی که زنان تولیدکننده و کارآفرین در فرآیند تولید آن نقش دارند؛ با هدف برند سازی معرفی می شوند.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، احیا، حفظ و ثبت دانش تولید محصولات بومی شاخص در هر منطقه؛ می باشد.

 مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده  گفت: در فرآیند  اجرای این طرح، شاگرد پروری و احیای دانش فرهنگی و زیستی بومی مناطق مختلف کشور؛ محقق گردیده و زمینه برای گسترش و نشر آن مهارت و دانش در سطح استان و کشور، فراهم می شود.

این مقام‌مسئول افزود: توجه به تنوع و جذابیت بسته بندی، معرفی مناسب و علمی محصول با هدف توزیع صحیح و فروش و بازاریابی آن؛ از دیگر اهداف این طرح است که درنهایت منجر به استمرار  تولید محصولات شاخص بومی استان ها خواهد شد.

نظری تاکید کرد: در اجرای این طرح، دفاتر زنان نقش راهبری خواهند داشت و ضمن اشراف کامل و دقیق روی فرآیند طرح، از ظرفیت و همکاری کامل دستگاه های اجرایی مرتبط و برقراری تعامل مناسب زنان تولیدکننده در مناطق مختلف با این دستگاه ها، بهره برداری خواهند داشت.

گفتنی است در این جلسه مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران، گزارشی از روند صفحه اختصاصی مجازی برای عرضه محصولات زنان تولید کننده و آموزش های لازم برای آن ها با موضوع کسب و کار موفق در شبکه های اجتماعی؛ ارائه داد.

کد خبر: ۳۷٬۲۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha