۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
بیش از ۳ میلیون تن کالا در استان اردبیل جابجا شده است
از ابتدای سال جاری؛

بیش از ۳ میلیون تن کالا در استان اردبیل جابجا شده است

اردبیل-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی ۳ میلیون و ۲۰۹ هزار تن کالا از ابتدای سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار ، علی رحمتی پیش از ظهر امروز در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملاً عادی و روان است گفت: در ۱۰ ماه گذشته بیش از ۲۳۶ هزار برگ بارنامه صادر شده است.
وی از جابجایی ۳ میلیون و ۲۰۹ هزار تن کالا در اردبیل از ابتدای سال جاری خبر داد و ادامه داد: محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت عمده کالاهای جا به جا شده استان در مدت یاد شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد: ۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.
رحمتی یادآور شد: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: ۳٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha