۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
آغاز احداث مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین راهی در محورهای روستایی
مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

آغاز احداث مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین راهی در محورهای روستایی

حمیدرضا شهرکی گفت: با آغاز مطالعات طرح تفصیلی مکان‌یابی احداث مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین راهی در محورهای روستایی، استان گلستان به عنوان پایلوت مطالعاتی تعیین شده است.

به گزارش بازار، حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جلسه توجیهی احداث مجتمع‌های بین راهی روستایی در استان گلستان گفت: استان گلستان بالغ بر ۳۵۰۰ کیلومتر راه روستایی و تراکم ۴۷ درصدی در جمعیت بالغ بر ۱۰۵۰ روستا در سطح استان دارد که بنا بر همین مزیت‌ها، اولویت نخست انجام مطالعات طرح تفصیلی مکان‌یابی مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار گرفته است.

شهرکی در زمینه ضرورت احداث مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین راهی برون شهری بیان کرد: در حال حاضر در سطح محورهای مواصلاتی برون شهری با هدف ارتقای ایمنی سفر و رعایت ارتقای کیفیت خدمات، مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین شهری احداث شد که تاثیر به‌سزایی در جلب رضایت کاربران جاده‌ای و کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای داشته است.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: با توسعه راه‌های روستایی ضرورت احداث مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی در محورهای روستایی محسوس بود و پس از انجام کارهای کارشناسی با توجه به اولویت گردشگری در دستور کار جدی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار گرفته است. ‌

به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، وی با اعلام برگزاری فراخوان از متقاضیان سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها افزود: روستاییان و صاحبان زمین‌های واجد شرایط در محورهای روستایی پر تردد پس از انجام مطالعات مکان‌یابی با مراجعه به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به دریافت موافقت اصولی برای احداث مجتمع‌های خدماتی-رفاهی اقدام نمایند.

کد خبر: ۳٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha