۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
۱۳۵ پروژه گازرسانی در کردستان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز کردستان:

۱۳۵ پروژه گازرسانی در کردستان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

کردستان- مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: ۱۳۵ پروژه گازرسانی روستایی و صنعتی استان با ۸۴۱ میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز کردستان، احمد فعله‌گری اظهار داشت: از این تعداد ۳۷ پروژه گازرسانی قابل افتتاح روستایی شامل چهار روستا در بانه، ۱۲ روستا در بیجار، پنج روستا در دیواندره، روستا در دهگلان، چهار روستا در سقز، یک روستا در سنندج، چهار روستا در کامیاران و پنج روستا در مریوان است. 

وی اضافه کرد: در بخش صنعتی نیز ۵۳ پروژه گازرسانی شامل چهار طرح در بانه، یک مورد در بیجار، پنج طرح دهگلان، یک طرح سقز، ۱۵ طرح در سنندج، ۱۰ مورد در قروه و ۱۷ طرح در کامیاران به بهره‌برداری می‌رسد، ضمن اینکه ۴۵۱ میلیارد ریال برای افتتاح طرح‌های روستایی و صنعتی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، عملیات اجرایی ۳۳ طرح گازرسانی روستایی شامل پنج روستای بیجار، دو روستای دهگلان، ۱۰ آبادی دیواندره، هفت روستا در سنندج و پنج روستا در کامیاران آغاز می‌شود.

فعله‌گری با بیان اینکه در بخش صنعتی نیز، کلنگ آغاز عملیات گازرسانی به چهار طرح در دیواندره و هشت طرح در سنندج بر زمین زده می‌شود، یادآور شد: در مجموع برای آغاز اجرای عملیات گازرسانی به پروژه‌های روستایی و صنعتی ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۳۷٬۲۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha