۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
بنیاد مسکن آذربایجان شرقی چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را تحویل روستائیان می دهد
در هفته دولت

بنیاد مسکن آذربایجان شرقی چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را تحویل روستائیان می دهد

تبریز- مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت از چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در شهرستان‌های استان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی، حافظ باباپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این واحدها در اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی آماده بهره برداری است، افزود: احداث و نوسازی این واحدها از سال ۹۸ در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر آغاز و برای اجرای آن ها ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات بانکی و آورده مردمی هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در این هفته از ۴۱ پروژه طرح های هادی و مشارکتی دهیاران در روستاهای استان بهره برداری می شود، اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها ۱۴۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از اعتبارات ملی، استانی و سایر منابع هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی، صدور یک هزار و ۶۷ سند روستایی در روستاهای استان و ۲۹۷ فقره سند شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر را از دیگر برنامه های این بنیاد در هفته دولت اعلام کرد و گفت: برای صدور این اسناد سه میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال از اعتبارات سایر منابع هزینه شده است.

باباپور، ادامه داد: کل اعتبار هزینه شده برای طرح های عمرانی آماده بهره برداری این بنیاد در هفته دولت پنج هزار و ۳۴۷ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال هزینه شده که از این میزان اعتبار ۹۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از اعتبارهای ملی، ۴۱ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال از اعتبارهای استانی و ۱۲ میلیارد و ۱۸۶ میلیون ریال از اعتبارهای سایر منابع هزینه شده است.

کد خبر: ۳۷٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha