۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
۷۷۵ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در قزوین پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین:

۷۷۵ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در قزوین پرداخت شد

قزوین- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال درخواست تسهیلات کرونا در استان ثبت شده که از این مقدار تاکنون ۷۷۵ میلیارد به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین، رضا گروسی اظهار داشت: تاکنون ۱۶ هزار و ۴۴۳ پرونده دریافت تسهیلات کرونا در سامانه کارا برای اشتغال ۲۳ هزار و ۵۹۶ نفر ثبت شده است.

وی با اشاره به پرداخت ۷۷۵ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در استان، افزود: بانک‌های سپه، ملی و ملت رتبه‌های اول تا سوم را در این زمینه دارند و امیدواریم همکاری بیشتر بانک‌ها را در این زمینه شاهد باشیم.

گروسی با اشاره به رفع موانع پرداخت این تسهیلات به متقاضیان، اضافه کرد: یکی از موانع پیش رو برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا، نداشتن چک برگشتی بود که این شرط از مقررات پرداخت تسهیلات بانکی مستثنی شد تا روند پرداخت تسهیلات کرونا به متقاضیان و صاحبان کسب و کارها تسهیل شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام وام کرونا تا شهریورماه سال جاری، افزود: کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، مهلت ثبت نام وام کرونا برای صاحبان مشاغل بیمه شده و بدون بیمه را تمدید کرد.

گروسی افزود: با توجه به این موضوع، مهلت ثبت نام برای کسب و کارهای بیمه نشده تا پایان شهریور و کسب و کارهای بیمه شده تا ۱۵ شهریور تمدید شده است.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند در مهلت یاد شده به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir مراجعه کرده و روند ثبت نام برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا را دنبال کنند.

کد خبر: ۳۷٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha