۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
وام کادر درمانی با نرخ ۱۶ درصد پرداخت می شود
مدیرعامل بانک صادرات:

وام کادر درمانی با نرخ ۱۶ درصد پرداخت می شود

صیدی، مدیرعامل بانک صادرات از پرداخت تسهیلات ویژه به ۴ هزار از فعالان کادر درمانی با نرخ ۱۶ درصد خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، حجت اله صیدی در آیین پاسداشت مدافعان سلامت و روز پزشک با تقدیر از کادر درمانی به مناسبت روز پزشک افزود: این تسهیلات با سود ۱۶ درصد، دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه و حذف تضامین رایج به کادر درمانی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این وام به همه افرادی که دانشگاه علوم پزشکی معرفی کند، پرداخت می‌شود گفت: این وام با یک ضامن و در کمترین زمان ممکن از سوی بانک صادرات قابل پرداخت و البته شرایط دریافت این وام نیز برای کادردرمانی تسهیل شده است.

مدیر عامل بانک صادرات ادامه داد: برای تسهیل شرایط دریافت وام کادر درمانی، شعبه مخصوص پرداخت نیز در نزدیک بیمارستان اختصاص خواهد یافت.

کمک به فعالان کادر درمانی با پرداخت تسهیلات
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: پرداخت تسهیلات ویژه کادر درمانی کمک به رفع مشکلات این قشر است.

علیرضا کاظمینی در آیین پاسداشت مدافعان سلامت و روز پزشک افزود: شرایط وام گیرندگان این وام پس از برگزاری جلسات مشترک بین بانک صادرات و دانشگاه علوم پزشکی، تعیین خواهد شد.

وی گفت: این تسهیلات می‌تواند کمک قابل توجه و موثری در رفع مشکلات کادر درمانی داشته باشد ضمن اینکه این افراد خود را در مقابله با کرونا تنها نبینند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) با اشاره به همکاری مناسب مردم در روزهای کرونایی ادامه داد: این طرح هم می‌تواند کمک موثری به کادر درمانی در مقابله با این بیماری باشد.

کد خبر: ۳۷٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha