۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان ۱۱ درصد افزایش داشته است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان ۱۱ درصد افزایش داشته است

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بازرسی از واحدهای صنفی در استان طی ۹ ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، بهروز اسودی ظهر دوشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی صمت سمنان، ضمن بیان اینکه بازرسی از واحدهای صنفی در استان طی ۹ ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: ۴۴ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان طی ۹ ماهه اول سال جاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه این بازدید ها با مشارکت دستگاه های ذی ربط و همچنین در قالب طرح‌های مختلف انجام گرفته است، افزود: پایش وضعیت بازار کالا وخدمات بویژه کالاهای اولویت‌دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان سمنان هدف این ارزیابی ها بوده است. 

رئیس صمت سمنان گفت: این بازرسی ها همچنین برای جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها انجام گرفته است.

اسودی با بیان اینکه سه هزار و ۷۶۵ مورد تخلف از واحدهای صنفی استان سمنان طی ۹ ماهه اول سال جاری متخلف ثبت و محرز شده است، ابراز داشت: کارشناسان نظارت و بازرسی، بازرسان و ناظران افتخاری سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی استان بازدید می کنند. 

وی با بیان اینکه سه هزار و ۱۷۸ پرونده تخلف برای اصناف استان در طول ۹ ماهه اول سال جاری تشکیل شده است، گفت: این میزان در مقایسه با سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته که نشان از اهتمام و جدیت بازرسان در برخورد با تخلفات است.

کد خبر: ۳٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha