۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
ظرفیت های اقتصادی کرمان در کشورهای حاشیه خلیج فارس معرفی می شود
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان:

ظرفیت های اقتصادی کرمان در کشورهای حاشیه خلیج فارس معرفی می شود

کرمان - مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری استان کرمان در قالب نمایشگاه هایی در ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس معرفی می شود.

رضا سنجری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به وجود فرصت های مطلوب برای سرمایه گذاری در استان کرمان اظهار کرد: از حضور سرمایه گذاران در این استان استقبال می کنیم.

سنجری معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری استان در تمامی زمینه ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی تاثیر بسزایی در این زمینه و معرفی محصولات صادراتی استان کرمان دارد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در تبریز ادامه داد: این نمایشگاه به مدت چهار روز از ۲۵ آذر در تبریز دایر شده است که ۳۰ شرکت بزرگ و متوسط استان در این رویداد مشارکت دارند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده کرمان در نمایشگاه ۲۰۲۰ ترکیه نیز شرکت می کند.

وی گفت: همچنین بناست با برپایی نمایشگاه هایی در کشورهای حاشیه خلیج فارس فرصت های سرمایه گذاری و محصولات تجاری این استان معرفی شود که این برنامه ها تا پایان امسال و سال آینده اجرایی می شود.

کد خبر: ۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha