۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
استقرار ادوات برای مقابله با سیل احتمالی در جنوب کرمان/ فرمانداران در آمادگی کامل هستند
در پی هشدار قرمز هواشناسی صورت گرفت

استقرار ادوات برای مقابله با سیل احتمالی در جنوب کرمان/ فرمانداران در آمادگی کامل هستند

کرمان- استاندار کرمان با اشاره به استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل، گفت: فرمانداران و شهرداران در آمادگی کامل به سر می‌برند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های شهر زهکلوت جهت آمادگی لازم برای مقابله با هشدار سطح قرمز هواشناسی در جنوب استان گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و بارندگی شدید در جنوب و شرق استان، تصمیمات لازم اتخاذ و آماده‌باش به همه دستگاه‌های استان داده شده و براین اساس بسیاری از آنها هم اکنون در منطقه مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به حضور دستگاه‌ها و ادوات مورد نیاز در جنوب استان، افزود: برای آمادگی کامل جهت مقابله حداکثری با آسیب‌های احتمالی ناشی از سیل از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده شده است.

استاندار کرمان با اشاره به بارندگی بسیار شدید در جنوب استان، بیان کرد: با تدابیر انجام شده امیدواریم شاهد کمترین خسارت در منطقه باشیم.

فداکار با اشاره به آمادگی کامل شهرداران و فرمانداران برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل، تصریح کرد: با توجه به رصد و بررسی منطقه، نقاط حادثه‌خیز شناسایی و مشکل آن برطرف شده است.

فداکار اظهار داشت: هدف از حضور در جنوب استان، بازدید میدانی از نقاط مختلف منطقه و بررسی میزان آمادگی جهت مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل است.

کد خبر: ۲۸۲٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha