۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
۱۱۱ واحد صنعتی راکد گلستان طی ۳ سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

۱۱۱ واحد صنعتی راکد گلستان طی ۳ سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند

گرگان- خلیل زاده، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: طی سه سال گذشته ۱۱۱ واحد تولیدی و صنعتی غیرفعال و راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به چرخه تولید بازگشتند و برای هزار و ۱۲۶ نفر اشتغال ایجاد شد.

حجت اله خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طی سه سال گذشته ۱۱۱ واحد راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با سرمایه هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه با فعالیت دوباره این واحدها برای هزار و ۱۲۶ نفر اشتغال ایجاد شد، افزود: فعال کردن واحدهای راکد و نیمه فعال در دستور کار قرار دارد و در این راستا از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان ادامه داد: همچنین مجوز لازم برای ایجاد دو ناحیه صنعتی بخش خصوصی صادر شد و این موضوع در لیست ۳۳ پروژه اقتصاد مقاومتی استان قرار گرفته است.

وی از انعقاد ۲۰۳ فقره قرارداد عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی استان به مبلغ ۶۲۷ میلیارد ریال خبر داد و اضافه کرد: همچنین طی سه سال گذشته گازرسانی به هفت شهرک و ناحیه صنعتی استان انجام شده که معادل ۳۰ درصد کل شهرک‌هاست.

خلیل زاده به توسعه شهرک‌های صنعتی استان هم اشاره و تصریح کرد: طی سه سال گذشته توسعه شهرک صنعتی علی‌آباد، ایجاد ناحیه صنعتی گمیشان در سطح ۱۳۰ هکتار و تملک ۱۰۰ هکتار برای اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی گنبدکاووس انجام شده است.

کد خبر: ۳۶٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha