۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
 افتتاح ۴۸ طرح و آغاز عملیات اجرایی ۱۸ طرح گازرسانی در زنجان
طی هفته دولت انجام می شود؛

افتتاح ۴۸ طرح و آغاز عملیات اجرایی ۱۸ طرح گازرسانی در زنجان

زنجان- احمدلو، مدیرعامل شرکت گاز زنجان از افتتاح ۴۸ طرح و آغاز عملیات اجرایی ۱۸ طرح گازرسانی در استان زنجان طی هفته دولت خبر داد.

موسی احمدلو در گفتگو با خبرنگار بازار از افتتاح ۴۸ طرح و آغاز عملیات اجرایی ۱۸ طرح گازرسانی در استان زنجان طی هفته دولت خبر داد و گفت: در مجموع برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۶ طرح گازرسانی، ۳۱ میلیارد و ۸۴۱ میلیون تومان هزینه شده است. 

وی اظهار کرد: برای آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۸ روستا ۲۰ میلیارد و ۷۶۹ میلیون تومان هزینه پیش بینی شده است. 

مدیرعامل شرکت گاز زنجان گفت: همچنین افتتاح گازرسانی به ۴۰  واحد تولیدی و  صنعتی و افتتاح گازرسانی به هشت روستا از برنامه های هفته دولت می باشد. 

احمدلو با بیان اینکه در حال حاضر به ۳۵۲ هزار و ۵۸۵ مصرف کننده خانگی، تجاری و صنعتی از خدمات شرکت گاز استان استفاده می کنند، تاکید کرد: گاز رسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در برنامه شرکت است.

وی با بیان اینکه در استان ۷۱۳ روستای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد، ابراز داشت: در مجموع ۹۵ درصد از خانوارهای روستایی و شهری استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان گفت:  گاز رسانی به روستاها وظیفه مهم و اساسی دولت است و زیر ساخت های لازم برای گازرسانی به روستاهای انجام شده و بیش از ۹۲ درصد روستاهای استان از نعمت گاز بهره مند هستند. 

کد خبر: ۳۶٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha