۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
راه‌اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض طبق پیمایش در آزاد راه «ارومیه- تبریز»
وزیر راه و شهرسازی خبر داد

راه‌اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض طبق پیمایش در آزاد راه «ارومیه- تبریز»

ارومیه- وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اعتراضات مکرر مسافران مسیر «ارومیه -تبریز» بابت پرداخت عوارض سنگین گفت: به زودی سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض طبق پیمایش در این مسیر راه اندازی می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمد اسلامی در پایان سفر دو روزه به استان در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: عوارض اتوبان ها طبق قانون تعیین می شود ولی برای اینکه عدالت در پرداخت، کاهش مصرف سوخت و تصادفات جاده ای محقق شود به زودی سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض طبق پیمایش در مسیر ارومیه - تبریز راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: بر اساس این سامانه هر کسی باید به اندازه مسیری که پیموده است پرداخت عوارض داشته باشد و پرداخت از یک مبدا به یک مقصد دیگر وجود نخواهد داشت.

اسلامی افزود: بر اساس این سامانه افرادی که تردد بسیار دارند تا ۵۰ درصد تخفیف عوارضی خواهند داشت. سامانه می تواند رضایت مردمی را تامین کند.

وی با اشاره به دستاوردهای سفر دو روزه به استان نیز گفت: در این سفر علاوه بر افتتاح ۴۳۷ کیلومتر انواع راه، عملیات تعدادی از قطعات مهم توسعه جاده ای نیز آغاز شد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: متعهد شده ایم تا عقب ماندگی استان در بهره مندی از راه آسفالت روستایی را جبران کنیم.

وی از این خبر داد که تا پایان سال ۶۰۰ کیلومتر انواع راه در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

اسلامی در خصوص مشکلات تاریخی طیفی از مردم در شهرهای مختلف بخاطر اراضی نیز گفت: برای حل این مشکل نیز به جهت کوهستانی بودن برخی شهرها و نیز نداشتن زمین دولتی، بر اساس قانون و کسب رضایتمندی عمومی از طریق الحاق به محدوده درصدد حل این مسائل هستیم.

کد خبر: ۳۶٬۹۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha