۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
۱۳۳ کیلومتر بلوک مفصلی در آزادراه‌های قزوین نصب شده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

۱۳۳ کیلومتر بلوک مفصلی در آزادراه‌های قزوین نصب شده است

قزوین- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: طرح نصب بلوک مفصلی به منظور ارتقای سطح ایمنی راه‌ها از گذشته آغاز و تاکنون نیز در ۱۳۳ کیلومتر از آزادراه‌های استان نصب شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، جواد حق‌لطفی روز پنجشنبه اظهار داشت: برای اجرای این طرح آزادراهی ۳۳۰ میلیارد ریال تاکنون هزینه شده است.

به گفته این مسوول راهداری، حفاظ‌های بلوکی مفصلی نصب شده در آزادراه های قزوین - کرج و قزوین - زنجان به اجرا درآمده است.

حق لطفی ادامه داد : با نصب بلوک‌های مفصلی یاد شده در مسیرهای آزادراهی استان، ۱۰۰ کیلومتر از گاردریل‌های موجود در سطح جاده‌ها جمع‌آوری و پس از بهسازی و رنگ‌آمیزی در راه‌های روستایی و فرعی نصب شدند.

وی با بیان اینکه اجرای بلوک مفصلی بخشی از آزادراه قزوین - رشت نیز در برنامه این اداره کل قرار دارد، تاکید کرد: اعتبار مورد نیاز برای نصب این نوع حفاظ در آزادراه ۱۳۰ میلیارد ریال برای ۳۰ کیلومتر پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود : اجرای بلوک مفصلی در سطح راه‌های ارتباطی که نقش زیاد و اساسی نیز در کاهش تصادفات دارد، پرهزینه بوده و اولویت نصب آن در آزادراه‌ها پیش‌بینی شده زیرا تا حد زیادی از خروج و انحراف خودروهای سنگین به سمت دیگر جاده جلوگیری کرده و در کاهش تلفات جاده‌ای هم تاثیرگذار است.

کد خبر: ۳۶٬۸۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha