۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
۲۶ واحد صنعتی یزد با تسهیلات ۸۵ میلیارد تومانی رونق گرفتند
رئیس سازمان صمت یزد:

۲۶ واحد صنعتی یزد با تسهیلات ۸۵ میلیارد تومانی رونق گرفتند

یزد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: ۸۵ میلیارد تومان وام برای ۲۶ طرح و واحد صنعتی و صنفی از محل تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت یزد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از پرداخت بیش از ۸۵ میلیارد تومان وام برای ۲۶ طرح و واحد صنعتی از محل تسهیلات رونق تولید در استان خبر داد.

محمدرضا علمدار یزدی گفت: با تصمیم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ۶۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی از محل تسهیلات رونق جدید به ۱۸ واحد تولیدی پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان صمت افزود: از این میزان به ۱۰ واحد، سرمایه در گردش و به هشت واحد هم، سرمایه ثابت پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: البته قبل از تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، جلسه پایش و کمیته بررسی واحدهای یاد شده با حضور بانک‌های عامل برگزار شد که در این کارگروه مبلغ یاد شده مصوب شد.

علمدار یزدی ضمن قدردانی از بانک‌های عامل در جهت حمایت از صنعت و رونق واحدهای تولیدی در استان خاطر نشان کرد: در کارگروه یاد شده از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، ۱۶ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان برای هشت طرح صنعتی، واحد صنعتی و صنفی دارای پروانه مصوب شد.

وی با بیان اینکه تسهیلات یادشده شامل سرمایه گردش و ثابت است خاطر نشان کرد: بر این اساس واحدهای تولیدی و صنعتی استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

کد خبر: ۳۶٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha