۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
رشد ۲۳۵۵ واحدی شاخص کل در پایان معاملات دوشنبه
گزارش لحظه ای بورس؛

رشد ۲۳۵۵ واحدی شاخص کل در پایان معاملات دوشنبه

شاخص کل با رشد ۰.۵۶ درصدی توانست کانال جدید ۴۲۰ هزار واحد را فتح کرده و گامی دیگر از رشد شاخص را برای سهامداران به ارمغان بیاورد.

به گزارش خبرنگار بازار، شاخص کل در انتهای معاملات امروز با رشد ۰.۵۶ درصدی توانست کانال جدید ۴۲۰ هزار واحد را فتح کرده و گامی دیگر از رشد شاخص را برای سهامداران به ارمغان بیاورد، شاخص قیمت هم وزن نیز با صعود ۰.۶۶ درصدی مواجه بود. نمادهای حکشتی، مبین، ومعادن و کگل بیشترین تاثیر را در شاخص کل باقی گذاشتند و نمادهای فارس و رمپنا با سقوط متداوم خود در این روزها بر شاخص کل تاثیری منفی گذاشتند.

نمادهای خودرویی نیز که چند هفته اخیر با رشد خوبی مواجه بودند در معاملات امروز رشد خود را حفظ کردند و نماد خپارس تا آستانه صف خرید قرار گرفت.

نمادهای اطلاعات و ارتباطات در محدوده کاملا قرمز قرار داشتند، نمادهای گروه بانکی نیز که در ابتدای معاملات حال و روز خوشی نداشتند تا پایان به تعادل رسیده و توانستند در برخی از نمادها با افزایش تقاضا تا آستانه خرید نیز پیش بروند، دو غول بانکی وبملت و وتجارت در معاملات امروز از محدوده منفی به مثبت تغییر جهت دادند و تاثیر خوبی نیز بر شاخص کل برجای گذاشتند.

در گروه سرمایه گذاری که تا هفته پیش در محدوده پرتقاضا قرار داشت، تقاضا روز به روز کمتر شده و نمادهای در موقعیت صف خرید فرصت خرید به سهامداران دادند.

اوضاع گروه فلزات همچون یک هفته پیش به هیچ وجه مناسب نبوده و این گروه در محدوده منفی پرشدت قرار دارند، در گروه فرآورده های نفتی که دیروز به صورت کاملا قرمز قرار داشت و تنها یک نماد آن مثبت بود در معاملات امروز تعدیل شده و برخی از نمادهای آن از محدوده منفی به محدوده مثبت تغییر جهت دادند.

در گروه استخراج کانه های فلزی اما وضعیت بسیار بهتر از گروه های دیگر بوده و تنها ۲ نماد از ۱۰ نماد این گروه در وضعیت منفی قرار دارند و بقیه اعضای این گروه در محدودههای مثبت، پرتقاضا و صف خرید قرار گرفتهاند.  گروه استخراج زغال سنگ و ماشین آلات و دستگاه های برقی دو گروه سرتاسر سبز معاملات دوشنبه و گروه های 

زراعتی ها نیز در بازدهی ۵۰ درصدی قرار گرفتند و نیمی از نمادهای این گروه در منفی و نیمی دیگر مثبت بودند.

کد خبر: ۳٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha