۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
فعالیت ۸۹ واحد نساجی تولیدی در استان زنجان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان خبر داد:

فعالیت ۸۹ واحد نساجی تولیدی در استان زنجان

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، از وجود ۸۹ واحد نساجی تولیدی کوچک و بزرگ در استان زنجان خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ درصد اشتغال استان در بخش صنعت نساجی است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار از وجود ۸۹ واحد نساجی تولیدی کوچک و بزرگ در استان زنجان خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ درصد اشتغال استان در بخش صنعت نساجی است. 

وی اظهار کرد: زنجان جزو استان‌های برتر در حوزه صنعت نساجی است و واحد نساجی سرجین بافت در شهرک صنعتی شماره یک زنجان قابلیت اشتغال بیش از دو هزار نفر را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: صنعت نساجی استان زنجان از نظر فناوری پس از اصفهان رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

فغفوری با بیان اینک محصولات تولیدی نساجی استان زنجان به ۱۲ کشور صادر می شود، تاکید کرد:  استان زنجان ظرفیت تولید انواع نخ پنبه و مخلوط ویسکوز و پلی استر با عنوان سیستم ریسندگی الیاف کوتاه به میزان ۲۵ هزار و ۶۰۰ تن در سال را دارد.

وی با بیان اینکه شرکت نخ تایر زنجان بزرگ ترین واحد تولیدی نساجی در استان است، ابراز داشت: این شرکت سهم بسیار زیادی از تولیدات نساجی استان را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، افزود: سرمایه در گردش و فرسودگی برخی از ماشین آلات از مشکلات مهم صنعت نساجی استان است.

کد خبر: ۳۶٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha