۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
۲۲۹ پروژه کشاورزی طی هفته دولت در گلستان افتتاح می‌شود
رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان:

۲۲۹ پروژه کشاورزی طی هفته دولت در گلستان افتتاح می‌شود

گرگان- رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: ۲۲۹ پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزا در حوزه کشاورزی گلستان با اعتباری بالغ بر ۷۵۳ میلیارد تومان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، مختار مهاجر صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۲۲۹ طرح و پروژه شامل ۱۲۶ پروژه عمرانی و ۱۰۳ پروژه تسهیلاتی در حوزه‌های مختلف کشاورزی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اعتبار این ۲۲۹ پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزا را  ۷۵۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها هزار و ۲۷۲ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می‌شود و۲۰ هزار و ۸۲۶ خانوار از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: طبق هماهنگی‌های انجام شده هفته آینده گلستان میزبان وزیر جهاد کشاورزی خواهد بود و آیین متمرکز افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت با حضور ایشان برگزار می‌شود.

مهاجر با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال پروژه‌های بزرگی در حوزه کشاورزی و تولیدی در استان به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: در این ایام ۹۱ پروژه در حوزه آب و خاک، ۲۵ پروژه در حوزه تولیدات دامی، ۱۸ پروژه در حوزه صنایع تبدیلی، ۲۴ پروژه در حوزه تولیدات گیاهی، ۴۲ پروژه در حوزه شیلات و آبزیان و ۲۹ پروژه در حوزه جنگل و مرتع به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر: ۳۶٬۷۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha