۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
افتتاح حساب ٢٠ هزار نفر از ثبت نام کنندگان طرح مسکن ملی
وزیر راه و شهرسازی خبر داد

افتتاح حساب ٢٠ هزار نفر از ثبت نام کنندگان طرح مسکن ملی

ارومیه- وزیر راه و شهرسازی از افتتاح حساب توسط ۲۰ هزار نفر از مجموع ثبت نام کنندگان طرح مسکن ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اسلامی عصر چهارشنبه در حاشیه کلنگ زنی محور خوی - قطور - رازی در جمع خبرنگاران با اشاره ای به آخرین وضعیت طرح مسکن ملی گفت: تاکنون ۵۳۲ هزار نفر بر اساس ثبت نام های انجام شده حائز شرایط طرح اقدام ملی مسکن شناسایی شده اند که از این تعداد حدود ۱۱۶ هزار نفر از این افراد جزو جامعه کارگری و ۱۱ هزار نفر بانوان سرپرست خانوار بوده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۰ هزار نفر تاکنون پایش شده و افتتاح حساب و واریز وجه کرده اند که اگر مردم خواستار سرعت بخشی به این طرح هستند باید هر چه سریعتر نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه اقدام کنند تا مابقی مراحل کار با سرعت ادامه یابد. 

افتتاح ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه در هفته دولت
اسلامی در ادامه با اشاره به پروژه های حوزه راه گفت: به طور میانگین هر هفته ۳۰ تا ۶۰ کیلومتر راه در سراسر کشور مورد بهره برداری قرار می گیرد که در هفته دولت نیز شاهد افتتاح ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه در کشور خواهیم بود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کلنگ زنی محور خوی - قطور - رازی نیز گفت: این محور یکی از جاده های بین المللی محسوب می شود که امیدواریم تا سه سال آینده شاهد اتمام طرح باشیم.

وی افزود: مهترین طرح افتتاحی در آذربایجان غربی همزمان با هفته دولت را می توان پایانه سرو دانست که سبب افزایش مناسبات با کشور ترکیه خواهد شد. 

کد خبر: ۳۶٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha