۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
روزانه ۱۰ تا ۱۱ میلیون ماسک در کشور تولید می‌شود
معاون انتظامی وزیر کشور:

روزانه ۱۰ تا ۱۱ میلیون ماسک در کشور تولید می‌شود

ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: قرار است تولید ماسک با قیمت مناسب به بسیج سپرده شود.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، حسین ذوالفقاری در حاشیه جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملّی مبارزه با کرونا و در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس توافق وزارت صمت و بسیج، مقرر شد تولید ماسک با قیمت مناسب به بسیج سپرده شود و بسیج هم این موضوع را پذیرفته است.

وی ادامه داد: اکنون روزانه ۱۰ تا ۱۱ میلیون ماسک تولید می‌شود.

ذوالفقاری افزود: در جلسه امروز بر اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام عزاداری تأکید شد و از همه هیئات، مداحان اهل‌بیت (ع) و علما درخواست داریم دقت زیادی به خرج دهند تا مشکلی پیش نیاید. تأکید داریم حتماً مراسم در فضای سرباز برگزار شود و همه دستگاه‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند که فضاهای خود را در اختیار هیئات قرار دهند.

ذوالفقاری درباره برگزاری پیاده‌روی عظیم و میلیونی اربعین نیز افزود: با مقامات کشور عراق برای تعیین تکلیف مراسم اربعین سال جاری صحبت می‌کنیم و وزارت بهداشت دو کشور نظرهای جدی درباره این موضوع دارند. برگزاری اربعین به شرایط بستگی دارد و قرار است وزارت امور خارجه و سفارت ما در عراق، ظرف روزهای آینده، مذاکراتی را با طرف عراقی داشته باشند تا از تصمیم نهایی دولت عراق مطلع شویم.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: پیش‌بینی ما این است که شرایط برای برگزاری راهپیمایی اربعین مناسب نیست، اما به هر حال نمی‌توانیم با صراحت اعلام کنیم که مراسم امسال برگزار می‌شود یا خیر؟.

ذوالفقاری افزود: حتی اگر مراسم اربعین برگزار نشود، تعدادی از موکب‌داران را در ایام اربعین به‌طور نمادین برای حفظ سلامت به عراق خواهیم فرستاد؛ هنوز تصمیم قطعی درباره اربعین گرفته نشده است و این موضوع در جلسات آینده روشن می‌شود.

کد خبر: ۳۶٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha