۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
سرمایه گذاری دانشگاه آزاد در بخش تولید و اشتغال سیستان و بلوچستان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

سرمایه گذاری دانشگاه آزاد در بخش تولید و اشتغال سیستان و بلوچستان

زاهدان–میر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با اولویت قرار دادن موضوع پژوهش وفناوری در حوزه تولید و اشتغال سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری می کند.

سلطانعلی میر در گفتگو با خبرنگاربازار، اظهار داشت: در تلاشیم تا با امضای تفاهم نامه هایی با دستگاه های مرتبط در خصوص رفع مشکلات سیستان و بلوچستان گام برداریم و با رویکرد مسئله محوری در ایجاد اشتغال در استان ورود کنیم.

وی با اشاره به اینکه، بخشی از سهام کارخانه فولاد مکران در چابهار نیز متعلق به این دانشگاه است، افزود: در این راستا، راه اندازی مجتمع فرهنگی رفاهی و گردشگری ساحل «درک» از توابع شهرستان کنارک در دستور کار قرار دارد که می تواند پس از افتتاح به جذب گردشگران به منطقه کمک کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با تاکیر بر اینکه مراکز تحقیقاتی باید در مسیر توسعه و اشتغال گام بردارند، ادامه داد: در این راستا ۶ مرکز تحقیقاتی در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان فعالیت می کنند که اخیرا نیز مجوز سه مرکز جدید اخذ شده است.

میر گفت: لازم است تا کسب و کارها هم از دانش و مهارت های ارائه شده در جهت پیشبرد اهداف خود بهره برداری کنند.

وی با اشاره به تحریم های دشمنان تصریح کرد: واحدهای تولیدی باید به تولید انبوه و تامین نیاز بازار های داخلی و خارجی بپردازند تا خط تولید آنها پایدار بماند.

کد خبر: ۳۶٬۶۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha