۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
۱۰۵۳ واحد مسکونی به متقاضیان جامعه هدف در استان سمنان تحویل شد
‌ رئیس انجمن خیرین ساز استان سمنان:

۱۰۵۳ واحد مسکونی به متقاضیان جامعه هدف در استان سمنان تحویل شد

سمنان- رئیس انجمن خیرین مسکن‌ساز سمنان بابیان اینکه یک هزار و ۵۳ واحد مسکونی به متقاضیان جامعه هدف در استان تحویل‌شده است، گفت: یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان طی سال گذشته برای احداث مسکن کمک شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین هوشنگ بعدازظهر چهارشنبه در دیدار رئیس انجمن خیران مسکن‌ساز کشور با استاندار به میزبانی دفتر استانداری ضمن بیان اینکه مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی و مصالح و غیره در استان سمنان در سال ۹۸، مبلغ یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان است، اظهار داشت: یک هزار و ۵۳ واحد مسکونی به متقاضیان جامعه هدف در استان تحویل‌شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۲ واحد در شهرستان گرمسار، ۲۴۹ واحد در شهرستان مهدی‌شهر و ۱۴۰ واحد در شهرستان سرخه احداث‌شده است، بیان کرد: ۷۷ واحد در شهرستان سمنان، ۱۴۵ واحد در شهرستان دامغان و ۳۴۰ واحد در شهرستان شاهرود ساخته و تحویل متقاضیان شده است.

احداث یک مجموعه ۱۲ واحدی در سمنان
رئیس انجمن خیرین مسکن‌ساز استان سمنان بابیان اینکه تاکنون دو هزار مترمربع زمین در شهرستان گرمسار، ۱۱۰ مترمربع شهرستان مهدی‌شهر و ۷۵۰ مترمربع در شهرستان شاهرود توسط خیرین اهداشده است، افزود: در بخش روستایی تاکنون ۳۹ واحد مسکن و در بخش شهری ۱۹ واحد به خانواده‌های دارای دو معلول واگذارشده است.

هوشنگ خاطرنشان کرد: تعداد ۴۸ پروژه در شهرستان گرمسار و پنج واحد روستایی در شهرستان شاهرود در دست اجراست و مجموعه ۱۶۴ واحد مسکن در کل استان در دست برنامه‌ریزی است.

وی بابیان اینکه دو قطعه زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان برای ساخت یک مجموعه ۱۲ واحدی شامل دو بلوک شش واحدی در شهرستان سمنان ارائه کرده است، تصریح کرد: عملیات ساخت آن از یک ماه آینده آغاز می‌شود.

۸۰ میلیون هزینه طراحی و نظارت برساخت مسکن
رئیس انجمن خیران مسکن‌ساز استان سمنان با تأکید بر اینکه در صورت تأمین زمین برای ساخت مسکن با همکاری خیرین، بهزیستی و کمیته امداد و بنیاد مسکن، آمادگی لازم وجود دارد، یادآور شد: در شهرستان سمنان تاکنون برای ساخت مسکن ۸۰ میلیون هزینه طراحی و نظارت صرف شده است که توسط مهندسان خیر تأمین‌شده است.

هوشنگ گفت: اگر مشکل تسهیلات به‌صورت استانی و کشوری حل شود تسهیلات ارزان‌قیمت برای جامعه هدف تأمین خواهد شد. ‌

کد خبر: ۳۶٬۶۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha