۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
تزریق ۶میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بازگشایی شهیدگاه اردبیل
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل مطرح کرد

تزریق ۶میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بازگشایی شهیدگاه اردبیل

اردبیل- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حدود ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط راه و شهرسازی استان به بازگشایی شهیدگاه اردبیل تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، شهرام باباخانی ظهر چهارشنبه در بازدید از محوطه شهیدگاه اردبیل اظهار داشت: در راستای توسعه شهری و صیانت از بافت‌های تاریخی استان تاکنون اقدامات اساسی و قابل توجهی انجام یافته است که می‌توان به بازگشایی شهیدگاه اردبیل اشاره کرد.

وی با اشاره به این که در حدود ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط راه و شهرسازی استان به بازگشایی شهیدگاه اردبیل تزریق شده است، بیان کرد: برنامه‌های مدیریت شهری با هدف تقویت تعامل اجتماعی در اردبیل تدوین می‌شود که در این زمینه اهمیت به حوزه تاریخی و گردشگری اولویت اساسی است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اهمیت به بافت تاریخی بقعه شیخ‌صفی‌الدین اردبیلی نیز در این زمینه یک اولویت اساسی و مهم برای این مجموعه به شمار می‌رود که مورد توجه واقع شده است.

باباخانی تصریح کرد: در راستای تحقق سیاست‌های راه و شهرسازی استان برنامه‌ریزی برای در راستای تملک و خرید پنج قطعه املاک باقیمانده در محوطه شهیدگاه در دستور کار قرار گرفته است که این مسئله در تبیین مؤلفه‌های بازآفرینی استان محقق شده است. وی اظهار کرد: طرح‌های بازآفرینی با جدیت در محله‌های مختلف اردبیل اجرا می‌شود که درصدد هستیم کیفیت زندگی شهری را برپایه سند ملی راهبردی ارتقا داده و در احیا و بهسازی محله‌های هدف به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۳۶٬۶۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha