۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
۱۰۰مجوز صیادی به جوانان جزیره هرمز اختصاص یافت
فرماندار بندرعباس:

۱۰۰مجوز صیادی به جوانان جزیره هرمز اختصاص یافت

هرمزگان- فرماندار بندرعباس از اختصاص یکصد مجوز صیادی به جوانان جزیره هرمز خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، عزیزاله کناری صبح چهارشنبه در آیین برگزاری جشن برکت در جزیره هرمز اظهار کرد: این جزیره دارای ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری بسیار خوبی است و تلاش می شود در زمینه گردشگری بیشتر کار شود تا اشتغال بیشتری برای جوانان این جزیره ایجاد شود.

وی با اشاره به تاکید ویژه  مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر توسعه و آبادانی جزیره هرمز، افزود: استاندار هرمزگان نیز در این زمینه دستورات لازم را صادر و نظارت دقیقی بر اجرای طرح های در دست اقدام جزیره دارند.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: جزیره هرمز دارای مردمی بزرگ و نجیب بوده که با مسئولان همراه هستند و امیدواریم با همت و همدلی و وفاق بین مردم و مسئولان طرح هایی که بنیاد مسکن و بنیاد برکت در این جزیره آغاز کرده اند اتمام و به بهره برداری برسد.

کناری یکی از درخواست های دیرینه مردم  این جزیره را استقرار آمبولانس دریایی عنوان و اظهار کرد: این درخواست را پیگیری و به سرانجام رساندیم و هم اکنون آمبولانس دریایی در جزیره مستقر شده است.

وی در پایان از صدور مجوزهای صیادی در این جزیره استراتژیک خبر داد و گفت: حدود ۱۰۰ مجوز صیادی با پیگیری و دستور استاندار به جوانان جزیره اختصاص یافت که امیدوارم جوانان هرمزی  این مجوز ها را اجرایی کنند.

کد خبر: ۳۶٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha