۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
۱۵ واحد صنعتی مراغه به چرخه تولید بازگشت
معاون استاندار آذربایجان شرقی:

۱۵ واحد صنعتی مراغه به چرخه تولید بازگشت

مراغه- معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سال ۹۹ و در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید» ۱۵ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت و برای بیش از ۲۰۰ نفر اشتغالزایی فراهم شد.

به گزارش بازار به نقل از فرمانداری مراغه، سیدعلی موسوی حسینی به همراه برخی از روسای ادارات شهرستان در بازدید از کارخانه کارتن شبنم مراغه اظهار داشت: این واحد تولیدی از ۵ سال پیش به دلیل مشکلات متعدد تعطیل شده بود که با تغییر مدیریت از  آخر خرداد ماه امسال به چرخه تولید بازگشت.

وی گفت: سرمایه گذاری فعلی این واحد ۲۰ میلیارد تومان است و در این مجموعه پیش از این ۲۵ نفر مشغول به کار بودند که در حال حاضر این تعداد به ۸۵ نفر افزایش یافته است.

وی افزود: در این واحد تولیدی ۴۰ هزار متر در روز ورق کارتن و ۱۰ تن در روز کاغذ تولید می شود.

فرماندار مراغه به طرح توسعه و تولید این مجموعه اشاره کرد و گفت: با تامین اعتبار ۵۰ میلیارد تومان از سوی سرمایه گذار این واحد تولیدی می تواند روزانه ۱۰۰ تن کاغذهای فلوتینگ و کرافت تولید کند.

موسوی حسینی گفت: این واحد تولیدی در راستای حفظ محیط زیست و استفاده از ظرفیت بازیافتگی مواد اولیه مورد نیاز را با جمع آوری کاغذهای باطل تامین می کند.

وی ادامه داد: حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در حوزه های کشاورزی و گردشگری از اصلی ترین برنامه های دولت در شهرستان است.

کد خبر: ۳۶٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha