۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
تعادل صنعتی در استان زنجان نداریم
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان:

تعادل صنعتی در استان زنجان نداریم

زنجان- احمدی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان با بیان اینکه در استان تعادل صنعتی نداریم، گفت: به لحاظ نظام اداری که در کشور و تمرکزگزایی که است تمام مسیرهایی که به تهران ختم می‌شود هر چه قدر نزدیک‌تر باشد مرغوبیت بیشتری دارد.

ایرج احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار،به طرح پروژه سلطانیه اشاره کرد و گفت: این طرح آماده شده و واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی سلطانیه در حال ساخت و ساز هستند.

وی با بیان اینکه شبکه گاز این شهرک در حال اجرا است، اظهار کرد: این شهرک در فاصله ۳۵ کیلومتری از مرکز استان و در اراضی روستای حسین آباد شهرستان سلطانیه واقع شده و ۱۰۳هکتار مساحت دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان، با بیان اینکه تعادل صنعتی در استان نداریم، گفت: به لحاظ نظام اداری که در کشور و تمرکز گزایی که وجود دارد تمام مسیرهایی که به تهران ختم می شود هر چه قدر نزدیک تر باشد مرغوبیت بیشتری دارد.

احمدی تاکید کرد: از سمت تهران به زنجان و شریف آباد ابهر لکه های صنعتی ، صنایع و شهرکهای صنعتی زیاد است.

وی با بیان اینکه دخایر زمین صنعتی در شهرستان زنجان کم  است، تاکید کرد: در غرب زنجان فقر صنعتی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان، با بیان اینکه شهرک صنعتی چهار زنجان ۱۳ سال معافیت مالی دارد، ابراز داشت: این شهرک خارج از شعاع ۳۵ کیلومتری قرار دارد و زمین با نصف قیمت در اختیار متقاضی قرار می گیرد. 

احمدی افزود: طبق برنامه ریزی استقرار صنایع آب بر را در زنجان نداریم و صنایعی که به محیط زیست آسیب می زند جزو برنامه ها نیست.

کد خبر: ۳۶٬۵۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha