۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
درآمد حاصل از فروش اموال غیرمنقول دولتی صرف اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام می‌شود
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل:

درآمد حاصل از فروش اموال غیرمنقول دولتی صرف اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام می‌شود

اردبیل - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: درآمد غیرمنقول دولتی صرف اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و پرداخت حقوق بازنشستگان در استان می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا نوروزی صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار اردبیل در محل دفتر وی اظهار داشت: درآمد غیرمنقول دولتی صرف اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و پرداخت حقوق بازنشستگان در استان می‌شود.

وی با اشاره به این که تاکنون ۳۴ مورد از این اموال شناسایی شده است، گفت: درصدد هستیم با فعال‌سازی پروژه‌های استانی رونق منطقه را رقم زده و برای جبران کسری اعتبارهای مورد نیاز برنامه‌ریزی‌های مناسبی در دستور کار داشته باشیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: با توجه به این که اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از اولویت‌های اساسی در اردبیل است بنابراین لازم است در این زمینه با همکاری دفتر فنی استانداری کاربری این املاک تعیین تکلیف شود.

نوروزی تصریح کرد: هزینه این اموال برای اعتبارات مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان نیز صرف می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل نیز در ادامه مزایده گذاشتن اموال غیرمنقول دولتی را اولویت اساسی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد و گفت: درصدد هستیم با برنامه‌ریزی در این زمینه در راستای تأمین اعتبار مورد نیاز پیشگام باشیم.

کد خبر: ۳۶٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha