۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
تمامی مدارس استان ایلام به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام:

تمامی مدارس استان ایلام به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند

ایلام- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: تا پایان شهریورماه تمامی مدارس استان ایلام به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس بیرامی ظهر سه شنبه در جلسه هوشمندسازی مدارس این استان با حضور مسئولان آموزش و پرورش در محل اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام اظهار کرد: از مجموع یک هزار و ۵۴ مدرسه استان با همکاری شرکت مخابرات تمامی مدارس شهری استان شامل ۴۱۴ مدرسه و از ۶۴۰ مدرسه روستایی استان ۵۳۲ مدرسه به  شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

وی افزود: هم اکنون ۱۰۰ درصد مدارس شهری استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده و بیش از ۹۰ مدرسه در بخش روستایی هنوز به شبکه ملی اطلاعات متصل نشده است.

بیرامی گفت:  همه زیرساخت های لازم برای هوشمندسازی مدارس استان آماده شده و امیدواریم تا پایان شهریور تمامی مدارس استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

وی با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت های ارتباطی و رفع کمبودها از جمله اولویت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است، گفت: با توجه به زمان محدود تا بازگشایی مدارس،تسریع در روند اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات ضروری است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: سرویس های واگذار شده به مدارس با سرعت حداقل ۲Mbps با حجم ماهانه G۳۰ خواهد بود.

کد خبر: ۳۶٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha