۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
هیچ واحد تولیدی و صنعتی در البرز تحت تملک بانک ها قرار نگرفته است
طی ۲ سال گذشته؛

هیچ واحد تولیدی و صنعتی در البرز تحت تملک بانک ها قرار نگرفته است

کرج- گفت: طی دو سال گذشته هیچ واحد تولیدی و صنعتی در البرز به دلیل بدهی و موانع تولید، به تملک بانک ها در نیامده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در حاشیه بازدید و افتتاح چند واحد تولیدی در اشتهارد که روز سه شنبه انجام شد، افزود: اشتهارد طبق مصوبه دولت در زمره شهرستان های کمتر برخوردار کشور قرار گرفت.

شهبازی گفت: رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای شهرک های صنعتی اشتهارد که از سوی دولت تدبیر و امید بعنوان هدیه ای بزرگ از سوی دولت به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان این استان محسوب می شود، که سبب معافیت های مالیاتی و امتیازات ویژه ای شد.

شهبازی با بیان اینکه این شهرستان پایلوت راه اندازی پنل های خورشیدی برای تامین برق در کشور شد افزود: جاده «چرمشهر-آبیک» نیز به زودی برای تسهیل در تردد خودروها زیر بار ترافیک می رود.

استاندار البرز اظهار کرد: شهرک های صنعتی اشتهارد تا پایان سال به شبکه گاز سراسری رینگ می شوند و طبق وعده ای که به صنعتگران واحدهای تولیدی داده شد، عملیات اجرایی اولین پست برق ۴۰۰ کیلوولت استان آغاز شده و پست بعدی نیز در زکی آباد در دستور برنامه قرار دارد.

۸۰ واحد تولیدی و صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
شهبازی با بیان اینکه اکنون واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگی در اشتهارد فعال هستند و برخلاف گذشته ای نه چندان دور، شاهد تقاضای نیروی کار از سوی این واحدها هستیم افزود: در این شهرستان که مردم درصدد مهاجرت بودند، اکنون زندگی و شغل جریان دارد و سرمایه گذاری و تولید رونق گرفته است.

شهبازی گفت: طی دو سال گذشته هیچ واحد تولیدی و صنعتی در البرز به دلیل بدهی و موانع تولید، به تملک بانک ها در نیامده است و در این مدت با تدابیری که اتخاذ شد و پیگیری های جدی، بیش از ۸۰ واحد تولیدی و صنعتی استان به چرخه تولید بازگشتند و در استان با سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی و استقرار برندهای ملی، هیچ واحد بحران آفرینی نداشتیم.

کد خبر: ۳۶٬۴۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha