۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
۲۰ میلیارد تسهیلات کرونایی در بخش گردشگری و صنایع دستی زنجان پرداخت شد
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

۲۰ میلیارد تسهیلات کرونایی در بخش گردشگری و صنایع دستی زنجان پرداخت شد

زنجان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: در مجموع تاکنون برای بیش از ۵۴۸ فقره پرونده صنایع دستی و گردشگری در استان زنجان بیش از ۲۰ میلیارد تومان معادل یک چهارم تسهیلات پرداخت شده است. 

به گزارش خبرنگار بازار، امیر ارجمند ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه میراث فرهنگی استان زنجان در معرفی واجدین شرایط برای دریافت تسهیلات خوب عمل کرده است، گفت: در استان ۸۱۰ فقره پرونده برای دریافت تسهیلات مجوز کار گاهی دارند که از این تعداد ۵۴۸ نفر در سامانه کارا برای ثبت نام اقدام کردند. 

وی اظهار کرد: از این تعداد ۴۹۴ پرونده در حوزه صنایع دستی و ۵۴ پرونده در حوزه گردشگری می باشد. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، گفت: متاسفانه برخی از فعالین صنایع دستی استان زنجان تمایل زیادی برای دریافت این تسهیلات ندارند و از هفت هتل شهر زنجان هم تنها سه هتل برای دریافت تسهیلات در سامانه ثبت نام کردند. 

ارجمند تاکید کرد: یکی از مشکلات و چالش‌های اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در پرداخت تسهیلات، بی میلی واحدهای بزرگ برای دریافت تسهیلات است. 

وی افزود: در مجموع تاکنون برای بیش از ۵۴۸ فقره پرونده صنایع دستی و گردشگری در استان زنجان بیش از ۲۰ میلیارد تومان معادل یک چهارم تسهیلات پرداخت شده است. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان تصریح کرد: در مجموع ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی برای بخش صنایع دستی و گردشگری استان پیش بینی شده است و با رایزنی هایی درصدد این هستیم تا واحدهای بزرگ هم نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند. 

کد خبر: ۳۶٬۴۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha