۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
شناسنامه فنی جامع برای بازار بزرگ زنجان تهیه می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان:

شناسنامه فنی جامع برای بازار بزرگ زنجان تهیه می‌شود

زنجان - مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: تهیه شناسنامه فنی جامع برای بازار بزرگ زنجان با هدف پایش و ضعیت موجود با مشارکت هیئت امنا بازار در اولویت برنامه‌ها است.

امیر ارجمند در گفتگو با خبرنگار بازار،به پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی میراث فرهنگی زنجان طی دهه فجر اشاره کرد و افزود: طی این دهه کلنگ‌زنی هتل سه ستاره و افتتاح هتل آپارتمان درنیکا جزو پروژه‌های مهم میراث فرهنگی استان است.

وی اظهار کرد: همچنین برگزاری یادواره شهدای صنایع دستی، نمایشگاه محصولات صنایع دستی در لابی استانداری و افتتاح کارگاه تولید مس در روستای ذاکر از دیگر پروژه ها است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: بهره برداری از مجموعه گردشگری اشراق، بهره برداری از دو مجتمع بین راهی، اتصال سامانه اداره کل به پنجره واحد و تهیه بسته هایی در خصوص فرصت‌های سرمایه گذاری از پروژه های مهمی هستند که تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

ارجمند به الگوی کار و نگاه عملیاتی کوتاه مدت در حوزه میراث فرهنگی اشاره کرد و افزود: تلاش برای راه اندازی هشت انجمن میراث در هشت شهرستان زنجان، تنظیم شرح خدمات فنی برای ۱۸ انبیه تاریخی استان که نیاز به مرمت دارند از جمله برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: مراقبت و پایش نوبه ای و با برنامه یک هزار و ۷۰۰ ابنیه و آثار تاریخی غیر منقول در دستور کار است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان، گفت: تهیه شناسنامه فنی جامع برای بازار بزرگ زنجان با هدف پایش و ضعیت موجود با مشارکت هیئت امنا بازار هم جزو برنامه های مهم و اولویت دار این اداره است.

کد خبر: ۳٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha