۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
۴۲۲ مجوز صنعتی در استان سمنان صادرشده است
معاون سازمان صمت استان سمنان:

۴۲۲ مجوز صنعتی در استان سمنان صادرشده است

سمنان- معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: در چهار ماه ابتدای سال جاری ۴۲۲ مجوز صنعتی در استان صادر شد و زمینه اشتغال ۶۳۰ نفر را ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، فرامرز محبوبی صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه در چهار ماه ابتدایی سال جاری، ۴۲۲ مجوز صنعتی در استان صادرشده است، اظهار داشت: ۴۷ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و ۳۷۵ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کردند.

وی بابیان اینکه پروانه‌های بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال صادرشده است، افزود: بهره‌برداری از این واحدهای صنعتی زمینه اشتغال ۶۳۰ نفر را در صنایع استان سمنان فراهم کرده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس دریافت کردند سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۳۱ هزار میلیارد ریال پیش‌بینی‌شده است، تأکید کرد: برای تأسیس و بهره‌برداری از این واحدها ایجاد هفت هزار و ۹۰۰ شغل پیش‌بینی می‌شود.

محبوبی بابیان اینکه طی پایش صورت گرفته از واحدهای تولیدی استان تاکنون یک هزار و ۶۹۲ واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره‌برداری و مشغول به فعالیت هستند، گفت: این واحدها با سرمایه‌گذاری حدود ۵۸ هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال بیش از ۴۹ هزار نفر در استان شده‌اند.

کد خبر: ۳۶٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha