۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
تمام جایگاه‌های CNG استان بوشهر دارای استاندارد است
مدیرکل استاندارد بوشهر:

تمام جایگاه‌های CNG استان بوشهر دارای استاندارد است

بوشهر- بهره‌مند، مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: تمام جایگاه‌های CNG استان بوشهر دارای استانداردهای ۱۵ گانه هستند.

محمدرحیم بهره‌مند در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تاکنون ۱۰ هزار و ۲۳۹ بازرسی از نازل‌های سوخت استان بوشهر انجام‌شده است.

وی تصریح کرد: ترویج سیستم بین‌المللی یکاها و کالیبره کردن وسایل سنجش از جمله آزمون نازل‌های سوخت مایع به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان ملی استاندارد است.

بهره‌مند از اشتغال بیش از ۸۰۰ بازرس و کارشناس فنی در زمینه‌های مختلف استاندارد خبر داد و اضافه کرد: ۴۸ آزمایشگاه استاندارد تعیین سلامت محصولات در استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه استاندارد در تمام شئونات زندگی انسان‌ها نقش تأثیرگذاری دارد و باید انسان‌ها خودشان را با استانداردها تنظیم کنند بیان کرد: تولید محصولات در راستای جهش تولید باید با  تولید محصولات بر اساس استانداردهای تدوین‌شده مورد توجه باشد.

بهره‌مند اضافه کرد: ۹۷ هزار تن کالاهای وارداتی در گمرکات استان بوشهر در هفت سال گذشته توسط بازرسین اداره استاندار بازرسی ‌شده‌اند.

وی از ۹ هزار مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و دو هزار و ۸۵۰ مورد از جایگاه‌های عرضه سوخت در استان بوشهر طی هفت سال گذشته خبر داد و افزود: در این مدت ۱۰ هزار بازرسی از تجهیزات بازی در پارک‌های استان بوشهر انجام‌شده است.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر از تدوین ۱۰۴ استاندارد ملی در استان بوشهر خبر داد و گفت: در مجموع هزار و۵۷ استاندارد ملی در هفت سال گذشته در استان بوشهر تدوین‌شده است.

وی تصریح کرد: تمام محصولات تولیدی دائمی و صنعتی استان بوشهر از استاندارد لازم برخوردار هستند و مجوزهای لازم برای آنها صادرشده است.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر قطب آزمایشگاه استاندارد است و برخی از آزمایشگاه‌های استان بوشهر از جمله کلاه ایمنی، کولرگازی، شمع خودرو، کمپرسور، کمک‌فنر و رادیاتور خودرو جایگاه ملی دارند.

کد خبر: ۳۶٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha