۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
تأسیسات شهرک‌ صنعتی اردبیل دچار فرسودگی شده است
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل:

تأسیسات شهرک‌ صنعتی اردبیل دچار فرسودگی شده است

اردبیل- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: معابر و تأسیسات شهرک صنعتی اردبیل دچار فرسودگی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اهلی قبل از ظهر دوشنبه در جریان بازید از پروژه بهسازی شهرک صنعتی شماره یک اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر معابر و تأسیسات شهرک صنعتی اردبیل یک، دچار فرسودگی شده که یکی از مشکل‌های اساسی این شهرک همین مورد است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

وی با اشاره به این که برنامه‌ریزی برای عمران و بهسازی شهرک‌های صنعتی اردبیل با هدف افزایش جلب سرمایه‌گذاران در دستور کار است بیان کرد: اگر بتوانیم زیرساخت‌های لازم را تکمیل کنیم بدون شک توسعه اقتصادی استان در شهرک‌های صنعتی حتمی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی در راستای تسهیل‌سازی روند سرمایه‌گذاری نیز با جدیت در استان اردبیل اجرا می‌شود و در تلاش برای تأمین و جذب اعتبار لازم و کافی در این زمینه هستیم.

اهلی تصریح کرد: در سالی که مزین به جهش تولید است باید برنامه‌های شهرک‌های صنعتی استان هم به همین منوال توسعه یابد و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان مورد توجه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد تا بتوانیم رشد اقتصادی استان را رقم بزنیم.

وی اظهار کرد: یکی از موارد حائز اهمیت برای توسعه شهرک‌های صنعتی همکاری همه‌جانبه با سرمایه‌گذاران است که در این زمینه نیز اقدام‌های اساسی و مهمی انجام یافته و درصدد تحقق اهداف مورد نظر برای اجرای برنامه‌های آتی هستیم.

کد خبر: ۳۶٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha