۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی به هدفمند کردن جریان نقدینگی در کشور کمک می کند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو بازار:

افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی به هدفمند کردن جریان نقدینگی در کشور کمک می کند

علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا پیرو لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی می توانیم امیدوار به هدفمند کردن جریان نقدینگی در کشور باشیم.

محسن علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به بررسی لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی درمجلس گفت: افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی می‌تواند به رونق تولید کمک شایان توجهی کند.

وی تاکید کرد: نمایندگان به واقع در راستای تحقق جهش تولید بررسی لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی را مدنظر قرار داده اند تا از این طریق تولید به حرکت در آید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیرو  افزایش سرمایه شرکتهای بورسی بسیاری از شرکتها می توانند منابع مالی بیشتری را برای توسعه فعالیت‌های خود در اختیار داشته باشند و این فرآیند بدین گونه نباشد که تنها ما شاهد دست به دست شدن سهام برخی از شرکتها باشیم و اما آن شرکتها تحرک و فعالیتی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: متاسفانه سهام برخی از شرکتها بدون در نظر گرفتن نرخ واقعی دست به دست می شوند و اما هیچ چیز این خرید و فروش منتج به تحرک تولید در این شرکتها نمی شود .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مصوبات این لایحه مورد انتظار شرکتهایی است که به طور واقعی فعالیت می‌کنند و نه شرکت هایی که فعال نیستند و اما سهام آنها به طور کاذب معامله می شود.

وی تاکید کرد: مصوبات این لایحه کمک شایان توجهی به افزایش راندمان تولید شرکتهایی که در بورس و فرابورس فعالیت می کنند، خواهد داشت.

علیزاده بیان داشت: قطعا پیرو این لایحه ما می توانیم امیدوار به هدفمند کردن جریان نقدینگی در کشور باشیم.

کد خبر: ۳۶٬۰۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha