۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
تناسب بین بودجه و زمان اجرای طرح در پژوهش‌های استان سمنان لحاظ شود
معاون استاندار سمنان:

تناسب بین بودجه و زمان اجرای طرح در پژوهش‌های استان سمنان لحاظ شود

سمنان- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با بیان اینکه نوآوری یکی از وظایف ذاتی این کارگروه در انجام طرح‌های پژوهشی است و تناسب بین بودجه و زمان اجرای طرح در پژوهش‌ها لحاظ شود، گفت: نیازمند طرح‌های با ارزش بالای اقتصادی در حوزه فناوری هستیم.

به گزارش خبرنگار بازار، فاطمه منصوری شامگاه یکشنبه در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه نوآوری یکی از وظایف ذاتی این کارگروه در انجام طرح‌های پژوهشی است و تناسب بین بودجه و زمان اجرای طرح در پژوهش‌ها لحاظ شود، تاکید کرد: در انجام طرح‌های پژوهشی در استان سمنان، اولویت در اتمام طرح‌های نیمه تمام است.

وی با بیان اینکه در صورت نیاز تامین اعتبار برای‌ تکمیل این طرح‌ها انجام شود، تاکید کرد: در کنار اجرای طرح‌های پژوهشی برای هشت راهبرد توسعه استان سمنان مانند آب، اشتغال، معدن، سرمایه گذاری و ... طرح هایی مورد پژوهش قرار گیرد که دارای ارزش اقتصادی باشند.

معاون استاندار سمنان خواستار جمع‌آوری بانک اطلاعاتی پژوهش‌های انجام شده در سال‌های گذشته در استان شد و گفت: استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و محققان بومی استان در انجام طرح‌های پژوهشی مورد توجه باشد.

منصوری بیان کرد: طرح های پژوهشی قابل طرح برای سال‌های آینده، تکراری نباشد و دارای ارزش اقتصادی باشد تا بتوانیم ثمرات و برکات آن‌ها را شاهد باشیم.

کد خبر: ۳۵٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha