۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
۷ میلیون لیتر نفت سفید در استان سمنان توزیع شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود:

۷ میلیون لیتر نفت سفید در استان سمنان توزیع شد

شاهرود - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از ابتدای پائیز و با توجه به فصل سرد سال، هفت میلیون لیتر نفت سفید بین خانواده های استان توزیع شده است.

علی اکبر عربعامری در گفتگو با خبرنگار بازار، از تداوم سوخت رسانی زمستانی در استان سمنان خبر داد و بیان کرد: سوخت رسانی زمستانی با ذخیره کافی در انبارهای منطقه بدون مشکل انجام می شود.

وی افزود: با اهتمام به برنامه‌ریزی های انجام شده و آمادگی قبلی، نظارت بر نحوه انتقال و توزیع فرآورده‌های نفتی و همچنین تأمین، ذخیره‌سازی و توزیع سوخت فروشندگی‌ها به ویژه در مناطق سرد و صعب العبور استان  به طور مطلوب در حال اجرا است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، گفت: شرکت ملی پخش تلاش می‌کند تا با انجام خدمات مناسب و به‌موقع به مردم، تامین سوخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کند و همه تمهیدات لازم برای تأمین، توزیع و ارسال سوخت مناطق مختلف استان اندیشیده شده است.

عربعامری بیان کرد: از ابتدای پاییز تا کنون بالغ بر هفت میلیون لیتر سوخت زمستانی (نفت سفید) در بین خانوارها توزیع شده است که با توجه به سرد شدن هوا و کاهش میزان دما و به تبع آن افزایش مصرف انرژی‌های گرمایی می‌طلبد با استفاده از راهکارهای مناسب و صرفه جویی، نسل‌های آینده را نیز از این انرژی‌های خدادادی بهره‌مند سازیم.

کد خبر: ۳٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha