۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
راه اندازی شهرک گلخانه‌ای «گنبد» در ملایر برای ۴۱۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان خبرداد:

راه اندازی شهرک گلخانه‌ای «گنبد» در ملایر برای ۴۱۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند

همدان - رضوانی جلال؛ رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: راه اندازی شهرک گلخانه‌ای «گنبد» در شهرستان ملایر برای ۴۱۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

منصور رضوانی جلال در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه شهرک گلخانه‌ای گنبد با وسعت ۶۸ هکتار در ملایر در دست اجرا است، گفت: امسال ۴۳ هکتار از این شهرک به متقاضیان واگذار می شود.

وی بابیان اینکه تا سال ۹۷ حدود ۵.۵ هکتار گلخانه در ملایر ایجاد و از سال گذشته تاکنون دو هکتار دیگر به این میزان اضافه شده است، گفت: امسال ۲.۵ هکتار به وسعت کشت گلخانه‌ای در این شهرستان اضافه خواهد شد.

رضوانی جلال با بیان اینکه با بهره‌برداری از شهرک گلخانه‌ای گنبد شاهد توسعه این بخش خواهیم بود، گفت: سرمایه‌گذاری اولیه برای احداث این شهرک انجام شده و در حال فراهم کردن اعتبارات برای آماده‌سازی زیرساخت‌های شهرک هستیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان با یادآوری اینکه عملیات ساخت شهرک گلخانه‌ای گنبد دهه فجر سال گذشته با افزون بر ۱۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری آغاز شد، افزود: این مجموعه زمینه اشتغال ۴۱۰ نفر را ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: یکپارچه سازی اراضی و جلوگیری از خرد شدن اراضی، گسترش سیستم‌های نوین آبیاری، تقویت زنجیره‌های تولید محصولات کشاورزی، توسعه گلخانه‌ها و اصلاح باغات از برنامه‌های استان همدان با هدف تأمین امنیت غذایی کشور است.

کد خبر: ۳۵٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha